Crazy Shot Dudes clanhome
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Crazy Shot Dudes clanhome

Welcome to the Crazy Shot Dudes
 
IndexHomeBattlefield Heroes! SquadsLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Battlefield Heroes!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Speakr
joor
Speakr


Aantal berichten : 397
Join date : 09-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Renswoude

Battlefield Heroes! Empty
BerichtOnderwerp: Battlefield Heroes!   Battlefield Heroes! I_icon_minitimevr apr 03, 2009 6:11 pm

Ik heb een beta-key nénénénénénéé
Heroes is een nieuwe f2p shooter.
Previewtje:

Battlefield Heroes is een nieuw deel van de Battlefield Franchise. Dit keer gooit DICE de boel totaal om en hebben ze gekozen voor een cartoony look.

Toen ik de bètakey kreeg ben ik gelijk van start gegaan. Hierbij viel op dat alles goed was uitgelegd, hoe je bijvoorbeeld een account of Hero (soldaat) kon aanmaken en hoe het spel wordt opgestart. Ja, je zal wel denken, de game opstarten doe je toch doormiddel van simpel op de snelkoppeling klikken. In Battlefield Heroes werkt het net even anders, hier doe je alles via de website. Op de website staat groot de button Play Now, door hier op te klikken krijg je een pop-up waaruit het spel opstart. Installeren en updaten gaat ook allemaal simpel via deze button.



Voordat ik kon beginnen moest ik eerst een Hero en een account aanmaken. Echter beschikte ik al over een EA account dus hoefde ik alleen nog een Hero aan te maken. Opvallend bij het aanmaken van mijn Hero vond ik dat ik daar al meteen een factie moest kiezen, dus dat betekend dat ik tijdens een potje niet van partij kan wisselen. Ook moest je gelijk hier al kiezen met wat voor soort persoon je het strijdveld wou betreden. Ik koos als eerste een commando bij de National Army. De 2 facties hebben beide 3 mogelijkheden. Een commando beschikt over een sniper en heeft als speciale optie een mode waarin hij bijna onzichtbaar is. Ook is er een mogelijkheid om je spelers naar je smaak te maken, ook al is deze optie minimaal. Je zal moeten betalen om hem nog meer naar jouw wensen te veranderen. Toen ik startte met mijn commando en een paar potjes had gespeeld had ik het gevoel dat behalve de graphics de game niet heel erg verschilde van de andere Battlefield delen. Op zich steekt de game op dezelfde manier in elkaar, maar nu hebben ze alles in een cartoon stijl gezet. Hierdoor lopen de soldaten zeer humoristisch en de geluiden van de voertuigen en wapens maken het hele cartoony sfeertje compleet. Op de vraag of ik mij erger aan deze cartoony stijl kan ik duidelijk beantwoorden. Nee, het spel geeft een fantastisch sfeertje en is echt goed en grappig uitgewerkt. Ook al denk ik dat dit geen spel zal zijn voor hele lange duur, want dan zal je deze stijl en vooral de geluiden allang beu zijn. Ook al is het een cartoony stijl deze stijl ziet er wel echt fantastisch goed uit, ook zijn de mappen zo gemaakt dat je niet het idee hebt dat je in beperkt gebied vecht. De voertuigen werken ook goed, ook al is het instapniveau van het vliegtuigje niet heel erg laag.

Toch zitten er hier en daar nog aardig wat fouten in zoals door muren kunnen schieten of juist dat je eigenlijk over een muur schiet, maar in de game er tegenaan schiet. Ook heb ik soms het idee dat het wisselen van wapens ook niet altijd zo goed werkt. Op het forum van Battlefield Heroes heb ik al gemerkt dat er nog veel meer fouten zijn, maar ze beweren dit goed op te lossen. Maar mijn ervaring met DICE is niet heel erg goed, dat wordt dus afwachten op de volledige versie.



Tijdens de potjes kun je zoals ik gewend bent in de andere Battlefield delen punten halen, hiermee kun je een hogere rang krijgen. In dit geval zijn het geen rangen maar levels. Ook zijn tijdens de potjes Valor points en Hero points te verdienen. Valor points krijg je door het winnen van een match met je team of door het behalen van missies. Hoe je precies de Hero points kan behalen is mij niet precies bekend. Met Valor points kun je nieuwe wapens, kleding, emotes (kun je dingen schreeuwen zoals I need a Ride) en nog wat speciale spullen. Met Hero points kan je abilities verbeteren. Hier kan je bijvoorbeeld de kracht van je kogels verbeteren, je medkit updaten of betere granaten en al deze abilities verschillen ook weer per personage. Dit zorgt voor de multiplayer dat je rekening moet houden met veel verschillende wapens en aanvalstactieken.

Battlefield Heroes is iets helemaal nieuws in de shooter wereld. En daardoor kan de game misschien wel een hit worden. Toch kunnen de punten die deze game onderscheiden van de andere shooters, dus de cartoony look en het lage instapniveau ook juist mensen weghouden. Toch zullen veel mensen het waarschijnlijk proberen, omdat het gratis is. Als ze zorgen voor stabiele servers en meer mappen dan de bèta biedt is het een zeer leuke game. En ik zeg, probeer het gerust uit, want het is allemaal gratis!


Dus ik ben voorlopig niet op CF, WR. Razz BFH FTW!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
Dolce*

Dolce*


Aantal berichten : 110
Join date : 08-03-09
Woonplaats : België

Battlefield Heroes! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes!   Battlefield Heroes! I_icon_minitimevr apr 03, 2009 9:40 pm

CF blijf ik spelen , we hbben hogere rank nodig Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.no-hosting.nl
Steinrr

Steinrr


Aantal berichten : 335
Join date : 15-01-09
Leeftijd : 29

Battlefield Heroes! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes!   Battlefield Heroes! I_icon_minitimeza apr 04, 2009 10:18 am

Het is ook 3rd person toch?
En kan je de betakeys nu nog ontvangen? ik krijg hem niet en op het forum staat iets van dat tot 28 january aanmelden mogelijk was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Neexus

Neexus


Aantal berichten : 104
Join date : 22-02-09
Woonplaats : in een huis

Battlefield Heroes! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes!   Battlefield Heroes! I_icon_minitimezo apr 05, 2009 9:37 pm

Ik heb ook een betakey whaaha.. marjaa ik ga nog een x meedoen
Terug naar boven Ga naar beneden
Steinrr

Steinrr


Aantal berichten : 335
Join date : 15-01-09
Leeftijd : 29

Battlefield Heroes! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes!   Battlefield Heroes! I_icon_minitimema apr 06, 2009 7:26 pm

kk iedereen heeft er 1,, en ik niet:( Thomas, had jij er niet 2...? of is die van nikki de 2de van jou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Neexus

Neexus


Aantal berichten : 104
Join date : 22-02-09
Woonplaats : in een huis

Battlefield Heroes! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes!   Battlefield Heroes! I_icon_minitimewo apr 08, 2009 8:27 am

Jaa die is vn mij! dus je hebt pech dat je nog 3 maande moet wachte..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Battlefield Heroes! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Battlefield Heroes!   Battlefield Heroes! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Battlefield Heroes!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crazy Shot Dudes clanhome :: Offtopic :: Andere games-
Ga naar: