Crazy Shot Dudes clanhome
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Crazy Shot Dudes clanhome

Welcome to the Crazy Shot Dudes
 
IndexHomeHallo allemaal SquadsLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hallo allemaal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Wingman




Aantal berichten : 24
Join date : 03-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Neer

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimema mei 04, 2009 12:01 am

Hoi, ik speel Drift City en zit daar in jullie clan, en er werd me gevraagd of ik me op dit forum registreerde, dus hier ben ik dan. Ik heet Erwin, ben 15 jaar oud, ik woon in Limburg, op school zit ik nu op 3 HAVO en ik speel veel first person shooters, en zo af en toe wat anders (zoals drift city). Als ik een spel speel speel ik dat ook meestal een hele tijd, mijn enige probleem is dat ik een verouderde pc heb, en ik bijna geen nieuwe spellen kan spelen, maar ik ben aan het sparen voor een nieuwe (ik krijg hem +/- zomervakantie). Ik heb ook best wel weinig tijd, dus als ik achter de pc zit, zit ik liever te gamen dan op dit forum, dus verwacht mij niet te veel op dit forum Smile . Als ik iets vergeten ben dan vraag het me maar en ik geef graag antwoord. (ow, en ik heet meestal Wingman in games, omdat ik van vliegen hou en alles dat ermee te maken heeft) (en mijn x-fire naam is [ST]Wingman[NL], maar ik heb x-fire niet altijd aanstaan, omdat het soms spellen vertraagd, die ik op mijn verouderde pc speel).
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakr
joor
Speakr


Aantal berichten : 397
Join date : 09-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Renswoude

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimema mei 04, 2009 1:49 am

Welkom. Smile Ik kende je al een klein tijdje van DC, maar leuk dat je je ook even geregistreert hebt. Ik weet niet of je TS hebt, maar ik zal je iig de gegevens even sturen, moet je maar zien wat je er mee doet. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
Duble0wnz




Aantal berichten : 213
Join date : 29-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Amstelveen

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimema mei 04, 2009 7:50 pm

heb je ook warrock gespeeld volgens mij heet er ook iemand wingman op warrock?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wingman




Aantal berichten : 24
Join date : 03-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Neer

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimedi mei 05, 2009 11:06 am

nee, ik heb eerlijk gezegd nooit warrock gespeeld, ik ben het misschien wel nog van plan (ow, en meestal in schietspellen gebruik ik long-range weapons, zoals de sniper, of anders gebruik ik wel vliegtuigen of andere voertuigen (zoals in battlefield) en anders ben ik meer een stealth ventje dat zich verstopt en wacht op het juiste moment Smile (met uitzondering van Wolfenstein enemy territory, dat spel heeft een andere gameplay, daar ben ik meestal een engineer)).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo allemaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crazy Shot Dudes clanhome :: The Clan :: Lid worden?-
Ga naar: