Crazy Shot Dudes clanhome
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Crazy Shot Dudes clanhome

Welcome to the Crazy Shot Dudes
 
IndexHomeSpeakr's Mito-guide SquadsLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Speakr's Mito-guide

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Speakr
joor
Speakr


Aantal berichten : 397
Join date : 09-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Renswoude

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Speakr''s Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimevr mei 22, 2009 12:32 am

Hier is 'ie dan, de langverwachte mito guide!

1. De Auction House

De Auction House is je best vriend. Parts, coupons, auto's, random troep alles is hier te koop/verkoop.
tip 1: Ga NOOIT onder de laagste prijs zitten. Het verkoopt misschien wel sneller, maar levert veel minder op. Als er 1 item voor een veel te lage prijs op staat, koop deze dan op en/of plaats je eigen item voor een prijs rond de een-na-laagste.
tip2: Verkoop bulk items ook altijd in bulks. Een bulk items is een item waarvan je er meerdere tegelijk op kan zetten, bijv. een HME, SME of power-ups. Probeer deze bulks af te stemmen op een prijs van 20k, om zo je auction license sneller te krijgen, wat ook weer geld gaat schelen.
tip3: verkoop je auto altijd op AH. Dit geeft veel meer dan resellen en geldt weer voor je license.
tip4: check altijd hoeveel + de parts geven die er al op staan. Vaak staan er van dezelfde part verschillende stats op, dus kijk goed uit en verkoop je goede part niet al te snel te goedkoop.
tip5: Koop components die er voor 1 tot 5 mito per stuk op staan op. Als je er nl. 10 van hebt kun je ze voor 250 mito aan de parts shop verkopen
tip6: Als je op iemand moet wachten in de driver dome, ga dan naar de AH en blijf de 1e pagina refreshen. Het gebeurt nog al eens dat iemand iets er veel te goedkoop opzet of iets verkeerd tikt bij het bedrag.

2. Geld verdienen

Je kan natuurlijk altijd G-coins gaan dealen, maar dat is nogal een dure hobby. PP's, UC's en HUV's geven het meeste geld, niet door hun eigen beloning maar door de parts die ze geven.
tip1: Sta nooit stil. Start een solopatrol, zoek mensen voor party-activiteiten, maar ga nooit niets doen. Een seconde niet bewogen is een seconde niets verdient.
tip2: Let op de all-chat. Er komen vaak zat goede koopjes langs, of hoge biedingen op parts die jij bezit. Als heb je een HME niet nodig, eentje van 55k geeft nog best een leuke winst als je hem voor 65k weer verkoopt.
tip3: Ga nooit zelf enhancen. Parts op AH zijn in vergelijking veel goedkoper dan de HME's die je verneukt aan het enhancen. En dan heb je ook nog de kans dat ze breken.
tip4: Elk kleine beetje is meegenomen. Of het nou een paar power-ups zijn of H parts, mito is mito.
tip5: Probeer dure coupons stukje voor beetje te doen. De Ruby, Gigas en Duel coupon gaan alledrie voor een heel hoog bedrag weg, dus doe eens in de zoveel tijd een paar delivery's/time attacks, een real-time'pje en probeer zoveel mogelijk in party's te rijden.
tip6: Rijdt altijd aan de linkerkant van de weg. Hierdoor krijg je combo's, en bij 20 combo's krijg je items. Soms zelfs een HME.
Voor OMD'ers: accepteer enkel de combo missies van de roze telefoontjes. (instant missions) Deze zijn makkelijk te volbrengen tijdens het rijden.

3. Geld besparen

Geld verdienen is natuurlijk leuk, maar geld besparen speelt ook een beste rol.
tip1: Ga wijs met je mittron om. Ga geen onzinnige donuts maken, rondjes rijden of w/e. Verkoop je Mittron fuel niet, maar gebruik het zelf. de opbrengst is nl. minder dan het kopen van nieuwe mittron. Ook fuel additive's zijn handig, al lijken ze dan niet. En als je niet in een party zit: de snelste weg naar de driver dome/station is via character select. Wink Mittron kopen op AH is vaak ook goedkoper dan dat het bijvullen is, dus kijk daar ook even.
tip2: Check en voltooi je licenses. Gebruik je N enhancers om N parts te modify'en om je tuning license te halen, verkoop per 20k om je auction master license te halen etc. Dit lijkt misschien ver weg, maar kan je later veel geld doen besparen.
tip3: Gebruik je enhancers (muv je N enhancer) nooit. Ze leveren meer op dan dat ze nuttig zijn als enhancements. (zie 2.3)
tip4: Doe PP's in een v1 auto. De auto zelf kost 1k en een volle tank kost 1k. Je doet ongeveer even lang met de tank maar betaalt vele malen minder. meer dan 50k minder dan een v9 auto!

More will be added, extra tips zijn welkom.

Credits to Demoman & wingman


Laatst aangepast door Speakr op ma mei 25, 2009 9:51 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
Wingman




Aantal berichten : 24
Join date : 03-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Neer

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimevr mei 22, 2009 11:01 pm

simpele tip maar best wel handig (ook al kennen de meeste mensen hem) namelijk: ALTIJD links rijden, en combo's maken (=gratis items, ook al kun je er niks mee, je kan ze verkopen) en rijden moet je toch, dus waarom niet links en geld en items verdienen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Demoman1

Demoman1


Aantal berichten : 205
Join date : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Liempde

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimeza mei 23, 2009 12:17 am

Ik dacht dat rechts rijden verboden was?
En nog vraagje wat zijn PP's ook alweer? Embarassed
Oja voor mensen die nog geen discount krijgen bij een mittrons station: koop je mittron bij de auction kijk bij mittron fuel (2L) en koop dan 99 flesjes voor niet meer dan ongeveer 1,8k. 99 flesjes is bijna 200L al zou je het bij de mittron station kopen kost het 2k het is niet veel maar mito is mito
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Csdclan.nl
Wingman




Aantal berichten : 24
Join date : 03-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Neer

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimeza mei 23, 2009 10:47 am

das slim, nog 1 tip: met die paarse berichten (instant missions heten die toch hè?) moet je de combo missie accepteren, want je rijd toch, en zoals ik al hiervoor zei, als je toch rijdt kun je combo's maken, en dus met de instant missions ook nog eens geld en exp (de andere missies moet je ALTIJD in battle zone doen behalve de instant missie dat je in de top .. van de delivery moet komen).
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakr
joor
Speakr


Aantal berichten : 397
Join date : 09-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Renswoude

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimeza mei 23, 2009 2:34 pm

Goede tips, zal ze er wel bij zetten. Smile Bedankt voor het meedenken.

En tim, een PP is een party patrol.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
Demoman1

Demoman1


Aantal berichten : 205
Join date : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Liempde

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimezo mei 24, 2009 11:59 pm

Maar bij partypatrol moet je tog soms ook wel snel zijn?

Ik weet ook nog wel. Die kleine kut components die niks waard zijn moet je gewoon sparen. Je kunt ze ook kopen op de auction voor soms wel 10 mito maar meestal ongeveer 20 mito. als je daar 10 van hebt kun je ze verkopen aan de part shop voor 250 mito. Als je een beetje goed inkoopt kan je dus wel wat geld verdienen. Het gaat hierbij niet echt om hele grote bedragen weet iemand wel zonzelfde manier/methode maar waar het dan om grotere bedragen gaat?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Csdclan.nl
Wingman




Aantal berichten : 24
Join date : 03-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Neer

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimema mei 25, 2009 10:17 pm

die is al verteld, ingame naar de gesprekken luisteren die voor iedereen bedoelt zijn, daar de koopjes uit pakken (dan moet je dus de prijzen weten) en dan die voor veel grotere bedragen verkopen. Bij heel veel andere spellen proberen players ook zon manier te vinden, alleen dan bij het oneindig kopen van goedkope dingen en het te verkopen voor grof geld etc. Als zoiets eenmaal bekend is wordt dat gezien als een soort bug en eruit gehaald etc. (alleen kan dat hierbij gelukkig niet, dus ik zou zeggen, ga je gang Smile en dat gaat niet omdat het door players verkocht wordt, maar dat wisten jullie natuurlijk al, maar ik ben gewend dit uit te leggen aan mensen die niet zoveel van games afweten Smile)
Terug naar boven Ga naar beneden
Demoman1

Demoman1


Aantal berichten : 205
Join date : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Liempde

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimema mei 25, 2009 11:51 pm

Oke lekker lang uitgebreide uitleg zodat ik het bekant nie meer snap:P
Ja oke van naar da gesprekken kijken is ook een goede maar daar kijk ik eerlijk gezecht ECHT NOOIT. In de auction eigenlijk eerlijk gezicht ook nooit. Behalve naar de enhancer, en toen de Car auction nog open was daar ook;) Patrolle blijft ook nog altijd een goede manier om aan geld te komen. Maar als je slim bent gebruik dan wel zoals hier boven al eerder genoemd een lage V auto. En gooi daar ff vlug zolang je parts in.
Ik deed vanmiddag ook een keer lap time battle voor een Token. Maar dat verdiende ook best goed ofnie? ik kreeg 2 lvl 49 parts. (voor mij is dat best veel en hoog) Je moet wel lang racen maar als je geluk hebt, snel rijd, en een hoog lvl bent krijg je meestal wel 3 hyper parts.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Csdclan.nl
Speakr
joor
Speakr


Aantal berichten : 397
Join date : 09-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Renswoude

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimedi mei 26, 2009 10:57 am

Bij lap time krijg je elk rondje een bepaald aantal exp en mito, afhankelijk van hoe goed dit rondje was in vergelijking met je vorige.
Degene die 1e wordt krijgt 3 parts, 2e krijgt er 2, 3e krijgt er 1.
Maar dit verdient supertraag in vergelijking met huvven en UC. En in de v8/v9 klasse is winnen haast onmogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
Speakr
joor
Speakr


Aantal berichten : 397
Join date : 09-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Renswoude

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimedi mei 26, 2009 1:57 pm

[textdump]

Hoeveel de verschillende activiteiten per minuut verdienen.

Time Attack ROO.
Berekend voor hoge levels (ROO HQ).
Snelste route is nr. 9 waar gemiddeld 1:55 over wordt gedaan door een redelijke v8/v9.
Zilver is berekend op mijn tijden in mijn ure3, waarmee ik niet veel sneller als 2:05 kan rijden. Dit om mittron uit te sparen.
Terugkeren(via character select) + gemiddelde leak is ong. 20 sec.

Met het behalen van de license erbij:
100 silver = 100 x 2:25 = 241,67 minuten.
200 brons = 200 x 2:31 = 503,33 minuten.
700 goud (50 nodig, maar goud rijden is sneller) = 700 x 2:15 = 1575 minuten
Dit bij elkaar geeft 2320 minuten.

Beloningen:
Mpmcc coupon met een waarde van ±3k
Impact coupon met een waarde van ±150k (afgaand van 't forum, AH is leeg)
Ruby coupon met een waarde van ±3,5m
700 x 500 = 350k
200 x 350 = 70k
100 x 390 = 39k
Dit geeft bij elkaar 4112000, iets meer dan 4,1 mil dus.

4112000 / 2320 = ±1772,5 mito per minuut.


Zonder oog op de license:
1000 x 2:15 = 2250 minuten

Beloningen:
Mpmcc coupon met een waarde van ±3k
Impact coupon met een waarde van ±150k (afgaand van 't forum, AH is leeg)
Ruby coupon met een waarde van ±3,5m
1000 x 500 = 500k
Dit geeft bij elkaar 4153000, 41k meer dus.

4153000 / 2320 = ±1790 per minuut
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
Wingman




Aantal berichten : 24
Join date : 03-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Neer

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimewo mei 27, 2009 7:29 pm

wow! (maar dit is dus berekend met een snelle wagen, in team ROO, in 1 route, dus ik als lvl 48 team OMD heeft daar niets aan Cool toch?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Speakr
joor
Speakr


Aantal berichten : 397
Join date : 09-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Renswoude

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimewo mei 27, 2009 11:30 pm

Nee, maar je kan kijken hoelang het duurt met de kortste delivery van OMD en het zelf berekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
Wingman




Aantal berichten : 24
Join date : 03-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Neer

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimedo mei 28, 2009 8:06 pm

ja, maar mijn auto is nu niet echt degene die een topsnelheid behaald met delivery's, en het kost tijd die ik eerlijk gezegd liever niet verkl**t met berekeningen maken over hoeveel ik verdien. (ps, die tijden is dat met of zonder trafic? en hoeveel seconden remt trafic +/- af? en dat is allemaal theoretisch gezien, maar in de praktijk krijg je er ook nog zooi bij dat je inventory vol is, benzine op is, etc. maar voor de rest ben ik best wel onder de indruk van je berekeningen Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
herderr

herderr


Aantal berichten : 10
Join date : 07-06-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : onder een steen :P

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimezo jun 07, 2009 8:07 pm

handig allen ik zou de ruby zelf gebruiken als hij zuigt kan je her kopen voor 3.5 mi.

~herderr
Terug naar boven Ga naar beneden
Wingman




Aantal berichten : 24
Join date : 03-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Neer

Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitimewo jul 08, 2009 6:31 pm

okeej
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Speakr's Mito-guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speakr's Mito-guide   Speakr's Mito-guide I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Speakr's Mito-guide
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Undercity Guide
» Party Patrol guide

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Crazy Shot Dudes clanhome :: The Clan :: Driftcity-
Ga naar: