Crazy Shot Dudes clanhome
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Crazy Shot Dudes clanhome

Welcome to the Crazy Shot Dudes
 
IndexHomeWorld of Warcraft... SquadsLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 World of Warcraft...

Ga naar beneden 
+5
Steinrr
weaponhunt
Speakr
Demoman1
Vooger
9 plaatsers
AuteurBericht
Vooger

Vooger


Aantal berichten : 172
Join date : 14-01-09
Woonplaats : Amstelveen

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimezo feb 08, 2009 11:33 pm

Ey, iedereen heeft vast wel eens van gehoort, van dit meest gespeelde online game albino
me broertje is er helemaal gek van ... ook behoorlijk hoog lvl. (denk ik dan heb er niet zoveel verstand van XD lvl 70 ofzo Razz) maar ff kijken of iemand anders het ookj gespeelt heeft? ik zef eerst wel een paar maandjes maarja,... toen kwam er tog is een leuk spel met de naam:

WARROCK!!!!!!!

maar wie heeft dit wel eens gespeelt en welk lvl was je?
of vindt je dit gwn een saai kleuter magie spelletje Razz



Ps: ik verveel me daarom post ik dit XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
Demoman1

Demoman1


Aantal berichten : 205
Join date : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Liempde

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimezo feb 08, 2009 11:46 pm

Neej nog nooit lijkt me dik stink spel. Voor gothics paar gasten uit men klas spelen het en ik lag ze uit en pest ze elke keer daarover. Geen spel voor mij iig xD Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Csdclan.nl
Speakr
joor
Speakr


Aantal berichten : 397
Join date : 09-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Renswoude

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimema feb 09, 2009 12:06 am

Laat razz dit maar niet lezen. Razz

Ik heb het zelf ook 2 weken gespeeld, kwam tot level 31.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
weaponhunt

weaponhunt


Aantal berichten : 105
Join date : 15-01-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wezep

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimema feb 09, 2009 6:01 pm

Als razz dit leest heb je misschien bericht tot pagina 3 of nog verder denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Vooger

Vooger


Aantal berichten : 172
Join date : 14-01-09
Woonplaats : Amstelveen

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimema feb 09, 2009 6:04 pm

hahaha razz post dan maar XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
Steinrr

Steinrr


Aantal berichten : 335
Join date : 15-01-09
Leeftijd : 29

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimema feb 09, 2009 7:04 pm

Aah daar komt tom met zn WoW xD egt iets voor tom.. ik vind t volgens mij een saai spel. ik begrijp t nut er niet van. wat is je doel? tis een beetje sowiets als maplestory he tom;) geen doel.
Terug naar boven Ga naar beneden
weaponhunt

weaponhunt


Aantal berichten : 105
Join date : 15-01-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wezep

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimema feb 09, 2009 7:36 pm

Hij heeft dit topic aangemaakt omdat ie dan meer dan 40 berichten had ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Steinrr

Steinrr


Aantal berichten : 335
Join date : 15-01-09
Leeftijd : 29

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimema feb 09, 2009 7:40 pm

Jah je hebt gelijk Andy:D hij is egt zon wannabe popularguy
Terug naar boven Ga naar beneden
weaponhunt

weaponhunt


Aantal berichten : 105
Join date : 15-01-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wezep

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimema feb 09, 2009 7:43 pm

Maarja wij zijn hem al voorbij
Terug naar boven Ga naar beneden
Steinrr

Steinrr


Aantal berichten : 335
Join date : 15-01-09
Leeftijd : 29

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimema feb 09, 2009 7:47 pm

Jah en wij spamme niet maaaaaaar dit topic gaat over WoW dusss.
Ik vind dat WoW iets is voor yugiho spelers. of hoe dat ook heet
Terug naar boven Ga naar beneden
Demoman1

Demoman1


Aantal berichten : 205
Join date : 14-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Liempde

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimema feb 09, 2009 9:28 pm

Steinrr schreef:
Jah en wij spamme niet
Gast wa noem je dit dan? zinnige posts? Komop zoek allebei een leven.

Maar tom WoW is tog gewoon zon beetje maple story, runescape geval?
Iniedergeval niks voor mij, hou niet meer van zon spellen. Ik speel liever (f2p) online shooters Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Csdclan.nl
Steinrr

Steinrr


Aantal berichten : 335
Join date : 15-01-09
Leeftijd : 29

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimema feb 09, 2009 11:00 pm

Komop Tim alsof jij een leven hebt:S maar WoW is gwoon zon mmorpg waarbij je steeds level up gaat en shit
Terug naar boven Ga naar beneden
Duble0wnz




Aantal berichten : 213
Join date : 29-01-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Amstelveen

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimezo feb 15, 2009 2:49 pm

ik vind wow nog niet eens z'n kut spel hoor stijn als je bij steven (bro van tom) bent en hij laat zien wat ie allemaal kan op ze lvl 70 acc denk je egt van wtf!
als je dan ook nog en goed bent is het helemaal leuk je hebt zo veel dingen in dat spel ik vind het geen dom spel het is alleen jammer dat je wel veel moet betalen per maand Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Vooger

Vooger


Aantal berichten : 172
Join date : 14-01-09
Woonplaats : Amstelveen

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimewo feb 18, 2009 12:33 am

dat betaal ik tog al gemiddeld per maand XD (13,-) Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
Speakr
joor
Speakr


Aantal berichten : 397
Join date : 09-01-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Renswoude

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimewo feb 18, 2009 12:36 am

ll3erkay schreef:
dat betaal ik tog al gemiddeld per maand XD (13,-) Razz
Met de bedragen van je gekochte accounts gedeeld door de paar weekjes dat je erop kon spelen kom je eerder op €25,- per maand uit. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://csdclan.actieforum.com
Razz91
TIDAL BLADE
Razz91


Aantal berichten : 29
Join date : 15-01-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Renswouw

World of Warcraft... Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of Warcraft...   World of Warcraft... I_icon_minitimezo feb 22, 2009 11:52 pm

omgomgomg, beetje laat maar toch.

Ik heb in totaal denk bijna 2jaar wow gespeeld. Dit spel is EPIC (geen eepik :'). Vriend van me speelde al hele poos nolife en ik zat af en toe mee te kijken. Later kreeg k dr een baantje bij en k dacht van what the hack waarom niet. Eenmaal begonnen , dan stop je er ook niet meer mee. Of in elk geval, zolang je vrienden ook spelen.

Ik speelde met mn warrior wiet en op mn mage Daggerclaw. Heb ze allebei full tier4-tier5 gehad, was niet no-life genoeg voor tier6.

Het idee van WoW is:
At first, Horde of Alliance kiezen. Dit is je faction (goodorevil)

Je kiest een character, in de hoofdlijnen heb chars die kunnen.
-Healen: Mainduty, de tank in leven houden door heals te casten, daarnaast ook de rest van de spelers. (priest,druid,shaman,paladin)
-DPS'n: damage per second, houd in gwoon kkveel dmg doen(alle classes)
-Tanken: een tank is iemand met enorm veel hp en armor waardoor deze langer een boss kan aanvallen dan mage die dps doet. (Warrior,druid,paladin)

Daarna kies je ook nog je race. Elke faction heeft zijn eigen races, denk aan elven en trollen enz.

Naam erbij en je kan beginnen! Orgineel was het levelen tot max. level 60, 1e uitbreiding(TheBurningCrusade) tot max. level 70, 2e uitbreiding(WrathOfTheLichKing) tot max. level 80.

Het levelen is machtig, duurt lang maar je zit in een verhaal en je kan alles met elkaar doen. join een group met je vrienden die allang level 70 zijn en zij kunnen je helpen met het killen van level 40monsters voor je quests. Enz enz, totdat, DING! level 70 (70 omdat dat het leukst was en ik nooit 80 heb gespeeld :')

Je kan nu een raidingguild joinen en met hun gaan raiden, raiden houdt over het algemeen in dat je met 25man op ts zit . 1 leader die vertelt wie wat moet doen. Je gaat een soort grot in om daar alle bosses te killen en daarvan de loot te verdelen onder jou en je medespelers. Loot wil zeggen je kleding waar je godse overpowerd van word Very Happy.

een raid is veel gekanker, je moet ong 5-7 healers hebben , een maintank en 3-4 offtanks, voor de rest alleen maar dps. Met zn allen naar de grot toe vanuit de hoofdstad. Eenmaal daar kan het beginnen. Er zijn zooooo veel verschillende mogelijkheden van het in mekaar zetten van een raid dat je altijd dingen anders kan doen en dus altijd een kans heb dat het je de volgende keer wel lukt om de boss te killen. Onze guild zat op het laatst in Mount Hyjal. Je had ongeveer 7 raid 'grotten'

TIER4 Raids
Karazhan(Kasteel theme)-10 bosses ofso, is de makkelijkste raid die er was. Als je 70 was kon je er meteen al in.World of Warcraft... Karazhan
World of Warcraft... W320
Één van de eerst hallen in Karazhan

Gruul's liar + Magtheridon's liar(Gemuteerde draken en trollen theme)- Gruul en Maggy zijn 2 grote bosses. zitten allebei op het zelfde niveau als karazhan. iets moeilijker dan om het 1 grote boss is en de raid met 25 man ipv 10man is.
World of Warcraft... Magtheridonsliar
World of Warcraft... W320
Magtheridon..

TIER5 Raids
Tempest Keep: The Eye(Overal electrisietijt en shit , machine-achtig theme) - 5-6 bosses ? cant remember. Hier moest je al best goed en georginaseerd voor zijn. Grote kans dat je er lang over deed om dit helemaal uit te kammen World of Warcraft... Tempestkeeptheeye
World of Warcraft... W320
Deze guild net na de kill op de laatste boss van Tempest Keep: dan ben wijs (H)

Serpent Shrine Cavern(Onderwaterwereld theme) Lijkt op Tempest Keep alleen is het thema heel anders.

TIER6 Raids
Mount Hyjal(Back in Time theme) - in deze raid ging je terug in het verhaal van WoW en vocht je samen met de geallieerde machten tegen het kwaad. Dit was zooo enorm vet, heb er alleen niet veel in gespeeld Sad .

BLACK TEMPLE (The DarkSide) - Hier huist Illidan Stormrage. Hij is een van de grootste evil bitches uit WoW . Black Temple was het ultieme wat je kan raiden. Heb ooit 1x illidan gekilld op acount van een vriend. Als je het verhaal kent en weet hoe foked op moeilijk het is dan lopen gewoon de rillingen over je rug als je hem heb verslagen.
World of Warcraft... Blacktemple
World of Warcraft... W320
Illidan Stormrage ét Black Temple

Watch and learn: